آخرین اخبار

احتمال ساخت «به کودکان شلیک نکنید» در خارج از ایران

19:38:39 1394/06/22


انسیه شاه حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فیلمنامه فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» آماده است و به زودی برای دریافت پروانه ساخت اقدام می کنیم.

وی با اشاره به اینکه تحقیق و نگارش فیلمنامه نزدیک به ۳ سال به طول انجامید، توضیح داد: هرچند زمان زیادی صرف نگارش این فیلمنامه شده است، اما آنچه که از تحقیقات و در نهایت نگارش فیلمنامه به دست آمد سبب شد تا احساس کنم این فیلمنامه ارزش صرف زمان طولانی برای نگارش را داشت.

کارگردان فیلم سینمایی «شب بخیر فرمانده» در پاسخ به این پرسش که این فیلم سینمایی قرار است در کجا ساخته شود، بیان کرد: هنوز تصمیم جدی برای انتخاب محل لوکیشن ها نگرفته ام، اما اگر قرار باشد «به کودکان شلیک نکنید» را در ایران جلوی دوربین ببرم، حتما در خوزستان ساخته می شود. البته با توجه به نوع داستان این احتمال وجود دارد که بخش‌هایی از فیلم را در خارج از ایران نیز جلوی دوربین ببریم.

شاه حسینی با اشاره به انتخاب عوامل این فیلم سینمایی گفت: انتخاب عوامل بستگی به این دارد که «به کودکان شلیک نکنید» در ایران و یا خارج از ایران ساخته شود. در صورتی که این فیلم در خارج از ایران ساخته شود، در عوامل فیلم از جمله بازیگران از هنرمندان خارجی بهره می‌بریم.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی