آخرین اخبار

فیلم نوجوانان پیشتاز بازار جهانی شد/ مینیون‌ها بالای دیوار چین

19:42:39 1394/06/31


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، باکس آفیس جهانی شاهد پیشتازی فیلم جدید کمپانی فاکس با عنوان  «دونده هزارتو: محاکمات سوختگی» ساخته وس بال شد. این فیلم با فروش ۴۳.۳ میلیون دلار در ۶۶ بازار جهانی در صدر نشست و «مینیون‌ها» و «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» نیز همچنان به فروش خود ادامه دادند.

قسمت دوم «دونده هزار تو» در چین اکران شده و ۷۸ میلیون در این کشور فروش کرده است. برای این فیلم اندکی بیش از ۳۰ میلیون فروش نیز در آمریکای شمالی ثبت شده و در کره جنوبی ۷.۵ میلیون دلار فروش کرده است. در هر حال این فیلم از نظر فروش در سطح جهان فیلم شماره یک این هفته شد و در ۳۳ باکس آفیس جهانی در راس فهرست پرفروش‌ها نشست. این فیلم قسمت دوم فیلم اکشن علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا به کارگردانی وس بال است.

در چین «پیکسل‌ها» در اولین آخر هفته اکرانش با فروش ۱۱.۲ میلیون دلار شروعی ناامیدکننده را آغاز کرد. این در حالی است که «مینیون‌ها» که هفته قبل‌تر در چین اکران شده بود، در هشت روز به فروش ۴۹.۸ میلیون دلاری در این کشور دست یافته و در اولین آخر هفته نمایشش ۱۹.۴ میلیون دلار فروخته بود. «پیکسل ها» با حضور آدام سندلر در سراسر جهان ۲۲۰.۷ میلیون دلار فروش کرده و به فروش قوی در چین امید بسته بود.

قسمت پنجم «ماموریت غیرممکن» در این آخر هفته ۱۸.۲ میلیون دلار دیگر در چین فروخت تا فروشش را در چین به ۱۲۰ میلیون دلار  و در سراسر جهان به ۶۵۶.۴ میلیون دلار برای کمپانی پارامونت برساند.

«مینیون‌ها» تاکنون در سطح جهان ۱.۱۲ میلیارد دلار فروش کرده‌اند و انیمیشن شماره ۲ تاریخ پس از «یخ زده» شده‌اند.

کمپانی یوینورسال نیز با نمایش «اورست» که این هفته ۲۸.۲ میلیون دلار در ۳۶ بازار جهانی فروش کرد، درصدد است تا فروش جهانی خود را در بازار غیرآمریکایی به مرز ۴ میلیارد دلار برساند. این رقمی است که تاکنون هیچ استودیوی آمریکایی موفق به عبور از رمز آن نشده است. 



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی