آخرین اخبار

توضیح سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران در گروه آزاد

19:51:51 1394/08/27


به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در گروه آزاد و در ۶ ماه اول سال هیچ فیلمی اکران نمی شود و در ۶ ماه دوم سال بر اساس آیین نامه و با درخواست توزیع کننده و تایید کارگردان و تهیه کننده فیلم متقاضی، شاهد نمایش آثار در گروه آزاد هستیم.

وی بیان کرد: در نیمه دوم امسال آثاری از جمله انیمیشن «شاهزاده روم» و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در گروه آزاد اکران شدند که اتفاقا این آثار معادلات و نگاه مرسوم درباره گروه آزاد مبنی بر اینکه فیلم های نمایش داده شده در این گروه مخاطب ندارد برهم زد و استقبال از این دو فیلم قابل توجه است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم تصریح کرد: برخی توزیع کنندگان و تهیه کنندگان اظهاراتی را مبنی بر فیلم سوزی مطرح می کنند در حالی که شورای صنفی نمایش بر اساس آیین نامه تصمیم گرفته و عمل می کند.

فرجی درباره عدم اکران فیلم «حکایت عاشقی» در هفته جاری و اظهار نظرها در این باره گفت: تعدد فیلم در پردیس ها زیاد بود و شورا تصمیم گرفت «حکایت عاشقی» را فعلا اکران نکند تا هفته آینده در این باره تصمیم گیری شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان گفت: سه اثر دیگری که از هفته جاری اکران شدند در سرگروه های سینمایی به نمایش عمومی رسیده و ملاک و معیار برای ادامه نمایش این فیلم ها کف فروش است و اکران این فیلم ها ربطی به گروه آزاد ندارد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی