آخرین اخبار

اخباری از بازیگران مجموعه جدید مهران مدیری

18:00:39 1392/06/08


لاله صبوری هم به «شوخی کردم» پیوست.

به گزارش «بانی فیلم»، لاله صبوری که با حضور در نقش مریم در مجموعه«جنگ 77» به کارگردانی مهران مدیری در سال 1377 به شهرت رسید،حالا باز قرار است پس از سالها در پروژه جدید او جلوی دوربین رود.

پس از قطعی شدن بازی رضا شفیعی جم که از سال 85 با مجموعه «باغ مظفر» در نقش گل مراد، همکاری اش با مدیری ادامه نیافت و مهران غفوریان که آخرین بار در جنگ هایی که مدیری در دهه 70 می ساخت، از جمله نوروز 76 بازی کرد،صبوری هم به این گروه پیوسته تا نشان دهد مدیری به بازیگران قدیمی خود رجوع کرده است.

 



پیش از این بازی بهنوش بختیاری،رضا شفیعی جم، ،مهران غفوریان،رضا فیض‌نوروزی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی و برزو ارجمند نیز در این مجموعه قطعی شده بود. گروه تولید این روزها مشغول ساخت دکورهای مجموعه در شرق تهران هستند و شنیده ها حاکی از آن است که کار تصویربرداری از نیمه شهریور ماه آغاز خواهد شد. به گزارش «بانی فیلم»،مجموعه«شوخی کردم»همچون سریال اخیر مدیری «ویلای من» توسط شرکت گلرنگ پخش تهیه و توزیع خواهد شد. این مجموعه بازگشت مدیری به آیتم سازی محسوب می شود و قرار است ابتدا در چهل قسمت ساخته شود و هر هفته دو قسمت آن در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. پس از پایان توزیع این چهل قسمت، 40 قسمت بعدی با لحاظ بازخوردهای بخشهای قبلی ساخته و توزیع خواهد شد.خشایار الوند و امیر مهدی ژوله از جمله نویسندگان اصلی سریال هستند.

 


بانی فیلم

عناوین تصادفی