آخرین اخبار

نامزدهای انجمن بازیگران اعلام شد/ کرانستون، دپ یا دی کاپریو؟

19:19:07 1394/09/22


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، در حالی که فیلم «ترومبو» بیشترین نامزدی را به عنوان فیلم دریافت کرده، ایدریس البا و هلن میرن نیز در میان نامزدهای بازیگری پیشتاز کسب جایزه هستند.

در اعلام اسامی نامزدهای جوایز بیست و دومین دوره انجمن بازیگران در حالی که درام «ترومبو» سه نامزدی را برای برایان کرانستون، هلن میرن و گروه بازیگرانش دریافت کرده، «هشت نفرت‌انگیز» کوئنتین تارانتینو و «مریخی» ریدلی اسکات و نیز «ضربه مغزی» با بازی ویل اسمیت هیچ جایگاهی به دست نیاورده‌اند.

ماجرای «ترومبو» در سال ۱۹۴۷ اتفاق می افتد و بر شخصتی به نام دالتون تروکبو با بازی کرانستون تمرکز دارد که بهترین فیملنامه نویس هالیوود بود تا زمانی که برای باورهای سیاسی وارد لیست سیاه شد و به زندان افتاد.

در این بخش برایان کرانستون با جانی دپ، لئوناردو دی کاپریو و ادی ردمین و مایکل فاسبندر رقابت می‌کند. با این حال نکته جالب توجه این است که دو بازیگر انگلیسی یعنی هلن میرن و ایدریس البا هر یک با کسب سه نامزدی از دیگر بازیگران جلوتر هستند.

اسامی برندگان جوایز سالانه انجمن بازیگران ۳۰ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۰ بهمن) در مراسمی که در لس‌آنجلس برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

رای این انجمن معمولا تعیین کننده در پیش‌بینی نامزدها و برندگان جوایز اسکار بازیگری اس. سال پیش «بردمن» هر دو جایزه را دریافت کرد. و هر چهار برنده جایزه انجمن بازیگران شامل ادی ردمین، جولین مور، جی. کی. سیمونز و پاتریشیا آرکت جایزه اسکار را هم به خانه بردند.

اسامی نامزدهای جوایز انجمن بازیگران در بخش سینما:

بازیگر مرد

برایان کرنستن برای «ترومبو»، جانی دپ برای «عشای ربانی سیاه»، لئوناردو دی‌کاپریو برای «بازگشته»، مایکل فاسبندر برای «استیو جابز»، ادی ردمین برای «دختر دانمارکی»

بازیگر زن

کیت بلانشت برای «کارول»، بری لارسن برای «اتاق»، هلن میرن برای «زن در لباس طلایی»، سیرشا رونان برای «بروکلین»، سارا سیلورمن برای «من هم لبخند می‌زنم»

بازیگر مرد مکمل

کریستین بیل برای «کمبود بزرگ»، ادریس البا برای «هیولاهای بی‌سرزمین»، مارک رایلنس برای «پل جاسوس‌ها»، مایکل شانون برای «۹۹ خانه»، جیکوب ترمبلی برای «اتاق»

بازیگر زن مکمل

رونی مارا برای «کارول»، ریچل مک‌آدامز برای «در کانون توجه»، هلن میرن برای «ترومبو»، آلیسیا ویکاندر برای «دختر دانمارکی»، کیت وینسلت برای «استیو جابز»

‌گروه بازیگری

«هیولاهای بی‌سرزمین»، »کمبود بزرگ»، «در کانون توجه»، «مستقیم از کامپتن»، «ترومبو»

گروه بدل‌کاری

«اورست» ، «خشمگین ۷» ، «دنیای ژوراسیک»، «مکس دیوانه: جاده خشم»، «مأموریت: غیر ممکن ملت سرکش»

در بخش تلویزیون

بازیگر مرد فیلم تلویزیونی یا سریال کوتاه

ادریس البا برای «لوتر»، بن کینگزلی برای «توت»، ری لیوتا برای «خیزش تگزاس»، بیل موری برای «یک کریسمس خیلی موری»، مارک رایلنس برای «تالار گرگ»

بازیگر زن فیلم تلویزیونی یا سریال کوتاه

نیکول کیدمن برای «گریس از موناکو»، کویین لطیفه برای «بسی»، کریستینا ریچی برای «وقایع‌نگاری لیزی بوردن»، سوزان ساراندون برای «زندگی مخفی مریلین مونرو»، کریستن ویگ برای «غنایم پیش از مرگ»

بازیگر مرد سریال درام

پیتر دینکلیج برای «بازی تاج و تخت»، جان هامبرای برای «مد من»، رامی مالک برای «آقای روبات»، باب اودنکرک برای «سائول را بهتر صدا کن»، کوین اسپیسی برای «خانه پوشالی»

بازیگر زن سریال درام

کلر دنیز برای «هوملند»، وایولا دیویس برای «چطور از قتل قسر در برویم»، جولیانا مارگولیس برای «همسر خوب» ، مگی اسمیت برای «دانتون ابی»، رابین رایت برای «خانه پوشالی»

بازیگر مرد سریال کمدی

 تای بورل برای «خانواده مدرن»، لوئیس سی.کی برای «لویی»، ویلیام اچ. میسی برای «بی‌شرم»، جیم پارسونز برای «نظریه انفجار بزرگ»، جفری تامبور برای «شفاف»

بازیگر زن سریال کمدی

اوزو آدوبا برای «نارنجی سیاه جدید است»، ادی فالکو برای «پرستار جکی»، الی کمپر برای «کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر»، جولیا لوئیس-دریفوس برای «ویپ»، امی پولربرای «پارک‌ها و فضاهای تفریحی»

گروه بازیگری سریال درام

«دانتون ابی»، «بازی تاج و تخت»، «هوملند»، «خانه پوشالی»، «مد من»

گروه بازیگری سریال کمدی

«نظریه انفجار بزرگ»، «کی و پیل»، «خانواده مدرن»، «نارنجی سیاه جدید است»، «شفاف»، «ویپ»

گروه بدل‌کاری سریال کمدی یا درام

«لیست سیاه»، «بازی تاج و تخت»، «هوملند»، «دردویل مارول»، «مردگان متحرک»

جایزه یک عمر دستاورد

کارول برنت



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی