آخرین اخبار

تجلیل از گروه بازیگران «کمبود بزرگ» در جشنواره پالم اسپرینگز

19:28:24 1394/10/12


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز برنده آخرین جایزه امسال خود را اعلام کرد و گفت جایزه بهترین گروه بازیگران یک فیلم به بازیگران «کمبود بزرگ» اهدا می شود.

درامی که درباره بحران اقتصادی است و کمپانی پارامونت تهیه کننده آن بود، با بازی یک گروه قوی از بازیگران شامل برد پیت، استیو کارل، رایان گاسلینگ و کریستین بیل، این جایزه را به خانه خواهد برد.

در دوره‌های پیش گروه بازیگران «کلاهبرداری آمریکایی»، «شبکه اجتماعی» و «آرگو» از برندگان این جایزه بودند.

هارولد متنسر رییس این جشنواره با اعلام این خبر گفت: این فیلم که با اقتباس از یک کتاب پرفروش نوشته مایکل لوییس به کارگردانی آدام مک کی ساخته شده از تاثیر وال استریت بر اقتصاد آمریکا سخن می‌گوید و تیزهوشی این کارگردان برای ساخت چنین فیلم سرگرم کننده‌ای، قابل تحسین است.

مک کی و گروه بازیگرانش یک داستان کمدی از گروهی از مدیران مالی را تصویرکرده‌اند که موضوع دربرگیرنده بحران مالی ۲۰۰۸ را خلق کردند.

رییس جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز افزوده است: با توجه به فیلمی با این حد از جذابیت و گروه جالب بازیگرانش، «کمبود برزگ» از سوی این جشنواره جایزه گروه بازیگران را دریافت خواهد کرد.

این جشنواره از اول تا ۱۱ ژانویه برپا خواهد شد و این جایزه در مراسمی که دوم ژانویه برگزار می‌شود، به برندگانش اهدا خواهد شد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی