آخرین اخبار

عوامل «دوردست‌ها» به شمال کشور رفتند

13:00:40 1394/10/17


به گزارش خبرگزاری مهر، تصویربرداری سریال «دوردست ها» که به کارگردانی جواد ارشاد برای شبکه یک ساخته می شود روز دوشنبه ۱۴ دی در تهران به اتمام ‌رسید و گروه سازنده این سریال امروز ۱۵ دی برای ادامه تصویربرداری عازم شمال و شهرستان جویبار شدند.

به گفته فریبا توکلی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها»، اولین سکانس های این مجموعه در شمال کشور با حضور دانیال حکیمی، بهرام ابراهیمی، هومن برق نورد و مریم خدارحمی در لوکیشن کارخانه روغن سازی کلید خواهد خورد.

وی از احتمال پیوستن جلال اجلالی به عنوان بازیگر جدید به این پروژه خبر داد و افزود: کار تصویربرداری در شمال کشور حدود ۲۰ روز به طول می انجامد.

توکلی زمان قطعی پخش سریال «دور دست ها» را اعلام نکرد و گفت: کار تدوین، صداگذاری و موسیقی این سریال با جدیت در حال انجام است و ما تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر کار را برای پخش آماده کنیم.

دانیال حکیمی، هومن برق‌نورد، فاطمه گودرزی، کورش سلیمانی، فرشته سرابندی، مریم خدارحمی، سیامک اطلسی، شهروز ابراهیمی، محمد عمرانی، بهرام ابراهیمی، رحمان باقریان، سید محسن نبوی و محمدرضا قربانی از بازیگرانی هستند که در شمال کشور مقابل دوربین فریدون شیردل خواهند رفت.

مجموعه تلویزیونی «دور دست ها» محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است که در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای در حال تولید است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی