آخرین اخبار

عملیات مهد کودک صرفا یک فیلم کودک نیست

10:53:29 1392/09/06


تهیه‌کننده «عملیات مهدکودک» گفت: این فیلم صرفاً یک فیلم کودک نیست و می‌تواند خانواده‌ها را نیز به سینماها بکشاند.

 

 رویا شریف که فیلمش اکنون در حال اکران است، بیان کرد: متأسفانه شرایط حال حاضر سینما به گونه‌ای است که ساخت فیلم کودک به جز حضور سرمایه‌گذار دولتی امکانپذیر نیست و به هیچ وجه برگشت مالی ندارد.

 

وی در عین‌حال خاطرنشان کرد: خوشحالم که در ساخت «عملیات مهدکودک» از تکنولوژی روز دنیا بهره بردیم و فیلمی درخور شأن مخاطبان کودک ارائه دادیم. امیدوارم علاوه بر کودکان، خانواده‌ها نیز از فیلم استقبال کنند.

 

شریف افزود: در حال حاضر فیلم‌های کودک سینمای ایران، دیگر برای کودک نیست بلکه درباره کودک است. این نکته‌ای است که هیچکدام از فیلمسازان به آن توجه چندانی ندارند و باید همین نکته ظریف را در نظر داشته باشیم که سینمای کودک سینمای خانواده‌هاست. خانواده‌ها نیز همراه با کودکان برای تماشای فیلم کودک به سمت سینما می‌روند و این یعنی رونق سینما.

 

این تهیه‌کننده همچنین درباره شرایط اکران «عملیات مهدکودک» نیز گفت: معتقدم زمان اکران می‌توانست بسیار بهتر از این باشد ولی با این حال ما به همین زمان هم راضی هستیم. جا دارد از شخص آقای ضرغامی تشکر ویژه‌ای کنم که همکاری خوبی با ما داشتند. در حال حاضر تیزرهای فیلم با حمایت ایشان از تلویزیون در حال پخش است و فروش فیلم راضی‌کننده است.

 

رویا شریف در پایان سخنانش بیان کرد: امیدوارم مدیران دولتی به سینمای کودک توجه بیشتری داشته باشند تا تهیه‌کنندگان بعد از ساخت چنین فیلم‌هایی از کار خود پشیمان نشوند. «عملیات مهدکودک» پروانه زرین تماشاگران را از جشنواره فیلم کودک اصفهان دریافت و عنوان محبوب ترین فیلم این جشنواره را از آن خود کرد. امیدوارم حمایت از این فیلم همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم با ساخت فیلم‌های اینچنینی در آینده، دوباره رونق را به سینمای کودک برگردانیم.

 

به گزارش ایسنا، «عملیات مهدکودک» با موضوع کودک، داستان چند کودک را روایت می‌کند که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می‌زنند... . در این فیلم موزیکال بازیگرانی مانند اکبر عبدی، علیرضا خمسه، حسام نواب صفوی، سروش صحت، بهنوش بختیاری، فرزاد حسنی، لیلا بلوکات، امیرحسین رستمی، نرگس محمدی، مریم سعادت، مجید شهریاری و... همراه با هنرمندان خردسال ساینا اژدری، کیمیا حسینی، مبینا سادات آتشی، یاس نوروزی، ایلیا مجیدی و دانیال ابوطالب ایفای نقش کرده‌اند.



.


ایسنا

عناوین تصادفی