آخرین اخبار

«پنجاه طیف گری» برنده بلامنازع جوایز تمشک طلایی شد

22:18:57 1394/12/09


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، مجموعه بازیگران و فیلمسازان «پنجاه طیف گرِی» شنبه‌شب در سی‌و‌ششمین مراسم سالانه جوایز تمشک طلایی که مخصوص بدترین‌های سال در صنعت فیلم است و در لس‌آنجلس برگزار می‌شود، بیشتر جوایز را از‌ آن خود کردند.

فیلم «پنجاه طیف گری» در تساوی با فیلم «چهار شگفت‌انگیز» که همه یک‌صدا از افتضاح‌بودن آن می‌گفتند، جایزه بدترین فیلم را به خود اختصاص داد و بازیگران اصلی این فیلم یعنی جیمی دورنان و داکوتا جانسون هم به ترتیب جوایز بدترین بازیگر مرد و زن و همچنین جایزه بدترین زوج سینمایی را از آن خود کردند. فیلمنامه کِلی مارسل برای این فیلم هم جایزه بدترین فیلمنامه را برد.

درآمد ۵۰۰ میلیون دلاری این فیلم در باکس‌آفیس جهانی ممکن است بعضی از این زخم‌ها را درمان کند، اما سلطه‌گری بی‌چون‌و‌چرای «پنجاه طیف گری» در جوایز تمشک طلایی انکارناپذیر است. از دیگر جوایز فیلم «چهار شگفت‌انگیز» هم می‌توان از جایزه بدترین بازسازی و بدترین کارگردانی برای جاش ترَنک نام برد.

جایزه بدترین بازیگر نقش مکمل به ادی ردمین، بازیگر برنده جایزه اسکار برای نقشش در فیلم «صعود ژوپیتر» رسید و کِیلی کوئوکو هم برای دو فیلم «تاریخ عروسی» و «آلوین و چیپمانکس» جایزه بدترین بازیگر زن نقش مکمل را گرفت.

البته در جوایز تمشک طلایی که در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار شد، همه خبرها بد نبودند. سیلوستر استالونه موفق شد اولین جایزه «رستگاری تمشک طلایی» را به خاطر بازگشت موفقش در فیلم «کرید» از آن خود کند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که استالونه هنوز رکورددار دریافت بیشترین جوایز تمشک طلایی است!



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی