آخرین اخبار

«بیمار استاندارد» در گفته‌های سه بازیگر

09:04:36 1395/01/13


«بیمار استاندارد» یکی از سریال‌هایی است که تلویزیون به پخش آن در نوروز 95 رضایت داد و فقط شبکه‌ پخش‌ کننده آن در دقیقه 90 تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، سریال سعید آقاخانی در ژانر طنز قرار می‌گیرد و هر شب ساعت 22و15 دقیقه از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

بابک حمیدیان، جواد عزتی، اصغر سمسارزاده، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌شاهی، هومن حاجی‌عبدللهی، حسین محب‌اهری و ... از بازیگران این سریال هستند.

آنچه می‌خوانید صحبت‌های سه تن از بازیگران این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار ایسناست.

شاهرخ‌شاهی: تله‌فیلم‌ها بیشتر شوند

نیما شاهرخ شاهی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است، اما علاقه او به سینما باعث شد تا سال 1382 با بازی در فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم وارد عرصه سینما شود.

او بعد از این فیلم در آثار سینمایی همچون پارک وی، دایره زنگی، مجنون لیلی و کیش و مات بازی کرد. البته شاهرخ شاهی رشته عمران را رها نکرد و تا چند سال پیش بازیگری و عمران را با هم کار می‌کرد، اما از آن زمان همه تمرکزش را در بازیگری گذاشت. شاهرخ شاهی فعالیت در تلویزیون را هم با ایفای نقش مهران خواستگار لیلا در سریال شمس العماره ساخته سامان مقدم آغاز کرد و بعد از آن در سریال‌های فاصله‌ها، ملکوت، موج و صخره، دختران حوا، مرد نقره‌ای، میلیاردر و معراجی‌ها به ایفای نقش‌های مختلف پرداخت.

عکس‌های جدید بیمار استاندارد


تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی