آخرین اخبار

این روزهای «خاله شیرین»

09:04:47 1395/01/15


شیرین یزدان بخش، یا همان خاله بچه‌های تئاتر، که اخیرا در بیمارستان بستری شده است ، روزهای شلوغی را می گذراند. بعضی از طرفداران و دوستدارانش تلفنی حال او را می پرسند و بعضی هم با حضور در بیمارستان از احوال او باخبر می شوند.

به گزارش خبرنگار سینمایی تله سینما به نقل از (ایسنا)، او این روزها در بیمارستان البرز بستری است و عصر امروز 14 فروردین ماه بعد از رسانه ای شدن خبر بستری شدنش تعدادی از دوستداران و هنرمندان با تماس های تلفنی جویای حال او شدند. همچنین بعد از ساعت ملاقات بیمارستان مهدی شفیعی مدیر اداره کل هنرهای نمایشی با همراهی پیمان شریعتی معاون این اداره به دیدن این هنرمند آمدند.

خاله شیرین که این روزها فیلم «ابد و یک روز» با بازی او روی پرده سینماهاست به دلیل مشکلات تیروئیدی و عفونت ریه در بیمارستان بستری است. او با همان لحن خوش همیشگی‌اش پاسخ تلفن‌ها را می‌دهد و لحظه‌های خود را با رادیو آوا در بیمارستان سپری می کند.

وی که سالها به عنوان تماشاگر پیگیر تئاتر و موسیقی شناخته می‌شد به طور اتفاقی با بازی در فیلم «لطفا مزاحم نشوید» به کارگردانی محسن عبدالوهاب وارد سینما شد و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.

در کارنامه هنری او همکاری با کارگردان‌هایی همچون اصغر فرهادی، محسن امیریوسفی، همایون اسعدیان، مصطفی احمدی، پوریا آذربایجانی، سعید روستایی و ... به چشم می‌خورد. تازه‌ترین بازی او در فیلم ابد و یک روز است که سال گذشته پر افتخارترین فیلم جشنواره فجر شد.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی