آخرین اخبار

«دور دست‌ها» از امشب روی آنتن می‌رود/ همکاری با بردیا کیارس

11:02:05 1395/01/15


فریبا بانک‌توکلی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «دور دست‌ها» که از امشب ۱۴ فروردین پخش آن از شبکه یک سیما آغاز می شود به خبرنگار مهر گفت: کار تصویربرداری به پایان رسیده ولی در بخش ساخت موسیقی که پیش از این نام پیروز ارجمند به عنوان آهنگساز کل مجموعه اعلام شده بود تغییراتی به وجود آمده است.

وی افزود: در حال حاضر پیروز ارجمند موسیقی تیتراژ پایانی را عهده دار است و تیتراژ اولیه و موسیقی متن را بردیا کیارس انجام داده است. این مجموعه محصول مرکز امور نمایشی سیما است و از امشب شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

سریال «دور دست ها» نوشته سمانه نامدار داستان رسول و عماد است. کارخانه روغن سازی رسول و شریکش صادق مدتی است دچار بحران مالی شده است. صادق که فعالیتی دیگر راه انداخته سهام خود را می فروشد. حبیب به پیشنهاد عماد که مورد اعتماد و همه کاره اوست سهام کارخانه را می خرد و عماد به وکالت از او با رسول کارخانه را اداره می کنند. رفته رفته معلوم می شود که عماد با نقشه ای قبلی برای ضربه زدن به رسول به او نزدیک شده است. رسول سال ها پیش ربابه خواهر عماد را با دخترش یگانه بی خبر ترک می کند و حالا او از این طریق درصدد است تا از رسول حسابکشی کند...

فاطمه گودرزی بازیگر نقش رباب، دانیال حکیمی بازیگر نقش رسول مشفق، هومن برق نورد بازیگر نقش عماد، بهرام ابراهیمی در نقش ایرج، کورش سلیمانی بازیگر نقش امیر، رحمان باقریان بازیگر نقش زهیر پدر رباب، مریم خدارحمی در نقش نازنین، ونوس حسن کانلی در نقش یگانه، شهروز ابراهیمی، آیلار نوشهری در نقش سپیده، آرزو قائد امینی در نقش نگار، معصومه کریمی بازیگر نقش مهندس صبوحی، شمسی فضل اللهی در نقش خورشید، صفا آقاجانی، پویا مهدوی زاده بازیگر نقش سروش، معصومه آقاجانی، امیر دژاکام، محمد عمرانی، فرخنده فرمانی زاده، محمدرضا رهبری، مختار سائقی، محمد رضا غیاث آبادی و اکبر مددی مهر، فرشته سرابندی، سیامک اطلسی در نقش حبیب بخشی، حسین محب اهری، جواد زیتونی، مهوش وقاری، محمدرضا قربانی، دایانا حکیمی، فرهنگ سجادی، شیوا خنیانگر در نقش سیمین، مهری آل آقا و مهدی باطبی از بازیگران مجموعه تلویزیونی «دور دست ها» هستند.

این سریال در ۳۷ قسمت ۴۰ دقیقه ای با مشارکت سازمان استاندارد ایران، تولید شد و از امشب ۱۴ فروردین ماه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی