آخرین اخبار

وزارت نفت تکلیف «چاه پنجاه» را معلوم نمی‌کند/ پیگیری تلویزیون

11:00:27 1395/01/17


بهروز خوش‌رزم تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «چاه پنجاه» که مدت هاست تولید آن متوقف شده است به خبرنگار مهر گفت: چهار ماه پیش تلویزیون برای از سرگیری تولید این مجموعه که به خاطر تصمیم وزارت نفت متوقف شد، اقدام کرد و ما هم کارهای اولیه را انجام دادیم اما باز هم نتیجه‌ای نگرفتیم.

وی افزود: سازمان صدا و سیما در نامه ای که برای وزارت نفت فرستاد خواستار معین کردن شرایط ادامه تولید مجموعه «چاه پنجاه» شد اما تا امروز هیچ جوابی به دست ما نرسیده است. به نظر می رسد این وزارتخانه تمایلی ندارد این کار ساخته شود و به نتیجه برسد.

این تهیه کننده که تصویربرداری مجموعه «چاه پنجاه» را تا سال ۹۰ به نیمه رسانده بود در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: اکبر نعمت الهی مدیر کل روابط عمومی وزارت است و او باید جواب بدهد و قدمی در این راه بردارد. این وزارتخانه حتی انصرافش را اعلام نمی کند که با مشخص کردن تکلیف این پروژه، خودمان برای ادامه کار تصمیم بگیریم.

تصویربرداری سریال «چاه پنجاه» به کارگردانی اصغر هاشمی تا نیمه انجام شد اما با تغییرات مدیریتی در وزارت نفت کار متوقف شد.

قطب الدین صادقى، مجید مشیرى، على دهکردى، رامسین کبریتى، سیدمهرداد ضیایى، فرخ نعمتى، منوچهر آذر، سیروس کهوری نژاد، هادى قمیشى،مهدى میامى، فریبا ترکاشوند، بهزاد خداویسى، علیرضا حسینى، پیمان شریعتى، افشین نخعى،ارسطو خوش رزم و بازى سهیلا رضوى بازیگران این سریال هستند.

داستان «چاه پنجاه» درباره خرابکارى عده اى روى یکى از چاه هاى نفت مادر کشور است که منجر به آتش سوزى بزرگی مى شود. فیلمنامه این مجموعه بر اساس اتفاقات مستند و اشاره به رشادت های سردار شهید عزیز الماسی در دهه ۶۰ نوشته شده بود.

مجموعه تلویزیونی «چاه پنجاه» با رده کیفی الف ویژه قرار بود در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه ای با همراهی شبکه یک سیما و وزارت نفت تولید شود. سیدحسن بنی طبا که تهیه کنندگی بخش های اول این مجموعه را به عهده داشت نویسنده این سریال است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی