آخرین اخبار

پاسخ مشاور روحانی به کیهان،ماجرای اسناد پاناما وبقیه اخبار محبوب کاربران خبرآنلاین در17 فروردین

18:04:39 1395/01/18


اما شاید به دلیل طراحی نزدیک به مرسدس بنز کلاس A مورد سرزنش قرار گیرد.اینجا را ببینید.  علی ماجدی، سفیر ایران در آلمان اعلام کرده که قرارداد فولکس واگن به‌زودی با خودروسازان ایرانی به امضا می‌رسد، خبری که زمزمه‌هایش هم گرد و خاک ایجاد می‌کند چه رسد به اجرایش.اینجا را ببینید.  سیاست روزنامه رسالت به نقل از آنچه اندیشکده های تخصصی وزارت خارجه آمریکا تدوین کرده اند در باره آینده برجام نوشت:در برجام دیگر، بتون شدن صنایع موشکی ایران مد نظر است، چرا که زمانه، زمانۀ مذاکره است و اصلا احتیاجی به موشک نیست.اینجا را ببینید. چهار روز پس از واکنش مقام معظم رهبری به توئیت جنجال برانگیز منسوب به هاشمی رفسنجانی، خبرها از تعلیق حساب کاربری توئیتر هاشمی خبر می دهد.اینجا را ببینید. فرهنگ با تایید هیات نظارت بر مطبوعات، سید هادی فیاضی مدیرمسئول روزنامه خبر ورزشی شد. اینجا را ببینید.
حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهوری به انتشار مطلب توهین آمیزی علیه خود در روزنامه کیهان واکنش نشان داد. اینجا را ببینید. جامعه رئیس پلیس فتا ناجا از دستگیری پسربچه ۱۳ ساله جنجال‌آفرین در فضای مجازی خبر داد. اینجا را ببینید.
دختر 3 ساله پس از خرید کیک تولد در مقابل شیرینی‌فروشی پوپک در شهرک پونک زیر چرخ خودروی یکی از بستگانشان رفت و کشته شد. اینجا را ببینید.  بین الملل فاش شدن «اوراق پاناما» همانند زلزله ای در جهان انعکاس یافت. ۱۴۰ سیاستمدار از بیش از ۵۰ کشور با متصل شدن به شرکتهای برون مرزی پنهانگاههای مالیاتی تشکیل داده اند.اینجا را ببینید. بهرام امیراحمدیان کارشناس مسائل آسیای میانه و قفقاز در گفتگو با خبرآنلاین ابعاد بحران قره باغ را شرح می دهد.اینجا را ببینید. 


 ورزش


یکی دیگر از اتفاقات تلخ فوتبال را بار دیگر مسئولان رسمی فدراسیون کفاشیان در برنامه 90 دوشنبه شب رقم زدند.اینجا را ببینید.

گزارشگر تبریزی در یک صحنه داوری با وجود دیدن صحنه آهسته، قضاوت جالبی داشت. اینجا را ببینید.


دانش

عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از کهکشان راه شیری اختصاص پیدا کرده که از بزرگراهی در کلرادو گرفته شده است. اینجا را ببینید.

با گسترش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین(پهپاد) ارتش آمریکا قصد دارد به گزارش اسپوتنیک تا سال ۲۰۱۸ سربازان خود را به مینی‌پهپادها یا پهپادهای دستی مجهز کند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

تریبل، یک مانیتورینگ همه‌کاره است که می‌تواند دستیار خوبی برای جاسوس‌ها یا همه کاربران علاقه‌مند به فناوری باشد. اینجا را ببینید.
برگزاری آسوشیتدپرس / AP را همگان می‌شناسند و به‌عنوان رفرنس برتر در دنیای رسانه (غرب و ادبیات انگلیسی) قبول دارند. اینجا را ببینید.


 طنز و کاریکاتور

در حاشیه شایعه شعار پرداخت یارانه 250 هزار تومانی.اینجا را ببینید.

ایرانی ها روزانه 13 ساعت و 39 دقیقه را به نگهداری و مراقبت شخصی اختصاص می دهند.اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

خودروساز فرانسوی رنو از محصول جدید خود با نام " کپچر 2017" رونمایی کرد.اینجا را ببینید.


کوکوی پرندهاگرچه ما میگ‌میگ یا رودرانر (Road runner) را در قالب یک شخصیت کارتونی که همیشه از دست کایوت بیچاره‌ای فرار می‌کرد که هیچ‌گاه موفق به گرفتن این پرنده سریع نمی‌شد، می‌شناسیم اما این پرنده در دنیای واقعی هم حضور دارد.اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

روزنامه رسالت به نقل از آنچه اندیشکده های تخصصی وزارت خارجه آمریکا تدوین کرده اند در باره آینده برجام نوشت:در برجام دیگر، بتون شدن صنایع موشکی ایران مد نظر است، چرا که زمانه، زمانۀ مذاکره است و اصلا احتیاجی به موشک نیست.اینجا را ببینید.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بارها گفته‌ام هم به عنوان اصل ولایت فقیه باید از رهبری نظام حمایت کرد و هم به عنوان شخص ولی فقیه،بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم.اینجا را ببینید.

 محبوب ترین خبرها

صحنه بی نظیر پناه گرفتن بز کوهی از چنگال گرگ را اینجا ببینید.

رئیس پلیس فتا ناجا از دستگیری پسربچه ۱۳ ساله جنجال‌آفرین در فضای مجازی خبر داد.اینجا را ببینید.


/212 17



تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی