آخرین اخبار

رونمایی از آلبوم تصاویر سریال «یوسف پیامبر (ع)»

09:00:17 1395/01/25


مراسم بزرگداشت فرج‌الله سلحشور با عنوان «راوی حقیقت» و همچنین رونمایی از آلبوم تصاویر مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» شب گذشته در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری، سردار ابراهیم جباری، رحیم نوروزی، علیرضا غزوه، سردار ابراهیم جباری، حجت‌الاسلام محمد زائری، حجت‌الاسلام محمود دعایی، جعفر دهقان، جمال شورجه، محسن علی‌اکبری، احمد میرعلائی، محمود پاک‌نیت، حسین زندباف، پروانه معصومی، خانواده سلحشور و جمعی از اهالی رسانه در این مراسم حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، در ابتدای مراسم که با اجرای امیرحسین مدرس همراه بود، محسن مؤمنی شریف طی سخنانی گفت: وقتی صحبت از صالحان می‌شود، رحمت خداوند شروع به باریدن می‌کند. زمانی که کارهای بزرگ زنده‌یاد سلحشور را که در عرصه سینما ساخته است، می‌بینیم به این مهم پی می‌بریم و متوجه می‌شویم که چگونه ثابت‌قدم در این میسر حرکت کرده است.

وی افزود: خوشبختانه وقتی کارنامه ادبی زنده‌یاد سلحشور را مشاهده می‌کنیم متوجه می‌شویم یک کارنامه با افتخاری از خود به جای گذاشته است و این هنرمند صاحب هنر مکتب انقلاب اسلامی است.

همچنین جمال شورجه، کارگردان سینما نیز طی سخنانی در این مراسم عنوان کرد: در جمع ما هنرمندانی حضور دارند که همواره با این کارگردان کار کرده‌اند اما باید بگویم در مراسم تشیع پیکر فرج‌الله سلحشور انبوه جمعیتی که حضور داشتند تعداد زیادی‌شان مردم عادی بودند؛ چرا که او به مخاطب خود هنر انقلاب را معرفی کرده بود. او با آثارش باعث اعتلا و عزت سینمای ایران در دنیا شد.

وی افزود: هنرمندان زیادی وجود دارند که همواره در جشنواره‌های مختلف روی فرش قرمز راه می‌روند، اما فرج‌الله سلحشور از راه رفتن روی فرش قرمز اکراه داشت. او خصلتش مردمی بود و برای مردم فیلم می‌ساخت و به همین دلیل مردم دوستش داشتند. به همین دلایل او میان مردم دارای احترام و عزت است.

مراسم راوی حقیقت


تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی