آخرین اخبار

هم گروهان ایران در راه جام جهانی،تصمیم مجلس درباره کارت سوخت وبقیه اخبار محبوب کاربران خبرآنلاین

18:03:37 1395/01/25


تصمیمی که موجب نگرانی جامعه حمل و نقل کشور شده است. اینجا را ببینید. براساس آمارها شهرهای اروپایی به دلیل رشد بیشتر قیمت دلار به جایگاه پایین‌تری سقوط کردند.اینجا را ببینید. سیاست نام سازمان فرهنگی هنری «اوج» نام غریبی نیست. در سال‌های اخیر محصولات این مؤسسه واکنش‌های منفی زیادی در کشور برانگیخته است.اینجا را ببینید. مجلس شورای اسلامی با حذف یارانه نقدی سه دهک بالای جامعه و شش گروه درآمدی که در پیشنهاد کمیسیون تلفیق مشخص شده بود،موافقت کرد.اینجا را ببینید.  فرهنگ شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در پردیس سینمای کوروش با حضور پر رنگ عده ای از چهره های هنری و سیاسی کشور برگزار شد.اینجا را ببینید. سردار جباری در مراسم بزرگداشت سلحشور احتمال داد وی توسط سرویس های اطلاعاتی بیگانه مسموم شده باشد.اینجا را ببینید. جامعه ساعت ١١ و ٤٠ دقیقه ٢٦ اسفند ماه سال ٩٤ صاحب فروشگاهی در خیابان ابریشم شرقی با صحنه عجیبی روبرو شد که در آن خودروی تاکسی زرد رنگی در جلوی مغازه توقف کرد و راننده جوان به سمت فروشگاه دوید.اینجا را ببینید.
روز 12 خردادماه سال گذشته پسرجوانی به طرز مرموزی گم شد تا اینکه 2 روز بعد پلیس در جریان سرنوشت معمایی وی قرار گرفت.اینجا را ببینید. بین الملل رژیم صهیونیستی کوچکترین دختر اسیر فلسطینی را آزاد می کند.اینجا را ببینید.
حسین موسویان می گوید: ریاض با ترفند جدید بدنبال این است که کل ناتو را درقالب یک تعهد الزام آوردر خلیج فارس در مقابل ایران قرار دهد.اینجا را ببینید.
ورزش
مراسم قرعه کشی 12 تیم جام جهانی برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه اول قرار گرفت.اینجا را ببینید.  کارلوس کروش از قرعه ای که به ایران خورد ابراز رضایت کرد.اینجا را ببینید.
دانش
مقام‌های بوئینگ سری‌های جدید هواپیماهای مسافربری ۷۳۷، ۷۸۷ و ۷۷۷ را برای فروش به ایران از طریق تامین فاینانس از منابع خارجی پیشنهاد کرده‌اند. این هواپیماها اما چه مشخصات فنی دارند. اینجا را ببینید.
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از طبیعت جزیره موریس اختصاص پیدا کرده است.اینجا را ببینید.  فناوری اطلاعات
مکالمات نامحدود تلفن همراه که از چندی پیش به دستور رگولاتور متوقف شده بود، بار دیگر از سر گرفته شده است.اینجا را ببینید.
کمپانی آمریکایی کارت‌خوان حافظه برای آیفون و آی پد ساخته تا کاربران بتوانند تا 200 گیگ حافظه جانبی داشته باشند.اینجا را ببینید. طنز و کاریکاتور
بیشترین سهم نفت از بودجه، سال 85 و کمترین سهم نفت از بودجه در سال 95 اتفاق افتاد.اینجا را ببینید.
سرقت از دیوار مهربانی سوژه یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید. چند رسانه ای پرستو صالحی دو تصویر از تیم فوستال هنرمندان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.اینجا را ببینید. رستو صالحی دو تصویر از تیم فوستال هنرمندان در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.اینجا را ببینید. پربحث ترین ها ساعت ١١ و ٤٠ دقیقه ٢٦ اسفند ماه سال ٩٤ صاحب فروشگاهی در خیابان ابریشم شرقی با صحنه عجیبی روبرو شد که در آن خودروی تاکسی زرد رنگی در جلوی مغازه توقف کرد و راننده جوان به سمت فروشگاه دوید.اینجا را ببینید. نام سازمان فرهنگی هنری «اوج» نام غریبی نیست. در سال‌های اخیر محصولات این مؤسسه واکنش‌های منفی زیادی در کشور برانگیخته است. اینجا را ببینید. محبوب ترین ها  در این ویدیوی دوربین مخفی، رفتار برخی از مردم در برابر مشاهده افتادن پول از جیب یک عابر، زیر نظر گرفته شده و در پایان صحنه‌ای تکان‌دهنده خواهید دید! اینجا را ببینید. مراسم قرعه کشی 12 تیم جام جهانی برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه اول قرار گرفت. اینجا را ببینید. /212 17  


تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی