آخرین اخبار

کمدی اپیزودی «سوءتفاهم» از امروز به شبکه یک می‌آید

11:01:02 1395/01/29


به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه «سوء تفاهم» محصول مشترک گروه اجتماعی شبکه یک و ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در ۲۶ قسمت ۳۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی جمشید تربتی تولید شده است که هر روز ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ پخش خواهد شد.

به گفته مسعود عسگری کارگردان این مجوعه، «سوءتفاهم» در فضای فانتزی تولید شده است و مخاطبان در چارچوب قصه ها با شخصیت های نوستالژیک آن همذات پنداری می کنند.

عسگری در توضیح بیشتر این مجموعه یادآور شد: این مجموعه در هر قسمت از سه اپیزود «شنگول و منگول»، «دالتون ها» و «مارکوپولو» تشکیل شده است که سعی شده خانواده های
امروزی را به فضای داستان های گذشته ببرد و پیام برنامه یعنی پیشگیری از مصرف مواد مخدر را به بیننده منتقل کند. به طور مثال در اپیزود اول ما شنگول را به عنوان یک پسر دهه پنجاه، منگول را پسر دهه شصتی و حبه انگور را به عنوان یک دختر دهه هفتادی نشان داده ایم.

وی ادامه داد: اپیزود دالتون ها ماجراهای لوک خوش شانس، بوشوک و دالتون ها را در فضای کلانتری و بازداشتگاه روایت می کند. در اپیزود سوم هم مارکوپولوی متوهم در کشتی به گل نشسته اش نمایش داده می شود و درحالی که با همسرش در این کشتی زندگی می کند در یاد سفرهای گذشته اش است، غافل از این که به خاطر مصرف مواد مخدر دچار توهم شده و او به هیچ یک از این سفرها نرفته است. در این سفرهای خیالی، مارکوپولو با زورو، گروهبان گارسیا، خانم مارپل، ژان وال ژان، حنا دختری در مزرعه، رابین هود و داعشی ها همسفر می شود.

عسگری با اشاره به هدف این مجموعه کمدی بیان کرد: «سوء تفاهم» انعکاس آثار زیانبار مصرف مواد مخدر و روش های پیشگیری از آن را نشان می دهد. به طوری که تلاش شده است در این سه اپیزود مهارت های زندگی را به خانواده ها آموزش دهیم و بگوییم که چگونه با به کارگیری این مهارت ها در زندگی می توانند از فرزندانشان در مقابله با موضوع مواد مخدر مراقبت کنند.

وی در پایان گفت: پیونددهنده این سه اپیزود یک استند آپ کمدی است که توسط بهزاد خرازی اجرا می شود.

رضا توکلی، پرستو صالحی، روشنک عجمیان، مالک سراج، محمدرضا ناصحی فر، محمدرضا عباسی نژاد، امیر زری وند، امید زارع، طناز دهقان، سهند جاهد، کامران مقدادی، اشکان گشتاسبی و پوریا قوری وند از بازیگرای طنز «سوء تفاهم» هستند که ۱۵ بازیگر مهمان نیز آنها را در هر قسمت همراهی می کنند.

سایر عوامل این مجموعه عبارتند از سعید ستوده و مصطفی عبدی تصویربردار، امیر بنایی دکوراتور و طراح صحنه و لباس، بابک شعایی طراح گریم، محمد حبیبی صدابردار، امیر عباسیان آهنگساز، مهدی اسدی خواننده تیتراژ پایانی، رسول محزون زاده تدوین، رضا عزیزی دستیار اول کارگردان، جاوید یزدانی مدیر برنامه ریزی، سینا وزیری و محمد نداف سرپرست نویسندگان، مسعود عسگری بازنویسی نهایی.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی