آخرین اخبار

«کتاب جنگل» در دو روز 87 میلیون دلار فروخت

09:00:26 1395/01/30


فیلم «کتاب جنگل» در دو روز اول اکران در سینماهای آمریکا با فروش فراتر از انتظار 87 میلیون دلار صدرنشین گیشه شد.

به گزارش تله سینما به نقل از (ایسنا)، براساس آخرین برآوردها تا روز شنبه، فیلم «کتاب جنگل» محصول جدید کمپانی دیزنی با نمایش در بیش ازچهار هزار سانس سینما در آمریکای شمالی به فروش 87 میلیون دلار دست یافته است.

این فیلم اکشن به کارگردانی «جان فاوارو» در اولین روز اکران خود در روز جمعه توانست 32/4 میلیون دلار بفروشد.

«کتاب جنگل» که آمیزه‌ای از فیلم و جلوه‌های ویژه کامپیوتری است، توانسته در سایت سینمایی «راتن تومیتو» به نمره 95 عالی درصد دست یافت و مخاطبین نیز به این فیلم نمره A+ دادند.

«کتاب جنگل» با فروش خوب آغازین خود می‌تواند پس از «سریع و خشن7» (147 میلیون دلار) و با پیشی گرفتن از «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» (95 میلیون دلار) نام خود را به عنوان دومین فیلم پرفروش ماه آوریل تاریخ سینمای آمریکا ثبت کند.

این فیلم که با بودجه 175 میلیون دلاری ساخته شده است جدیدترین اثر از مجموعه کلاسیک‌های بازسازی شده کمپانی دیزنی است و پیش زا این فیلم «سیندرلا» از همین مجموعه در سال 2012 در هفته آغازین 67.9 میلیون دلار فروخت و در نهایت نیز به فروش جهاین بالغ بر 542 میلیون دلار رسید در حالی که فیلم «شیطان صفت» در سال گذشته کار خود را در هفته اول با 69.4 میلیون دلار آغاز کرد و اتها نیز فروش جهانی بیش از 758 میلیون دلار را رقم زد.

فیلم «کتاب جنگل» براساس کتاب نوشته «رودیارد کیپلینگ» قرن نوزدهم ساخته شده و درباره پسر بچه‌ای است که در جنگل با حیوانات دوست می‌شود و توسط گرگ‌ها بزرگ می‌شود.

«بیل مورای»، «بن کینگزلی»، «اسکارلت یوهانسون» و «لوپیتا نیونگو» از جمله صداپیشگان سرشناس این فیلم هستند.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی