آخرین اخبار

عکس‌های جدید فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی

08:26:45 1392/10/10


وبسایت امپایر آنلاین چهار عکس جدید فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» تولید شرکت مارول استودیوز را منتشر کرد.

 دنباله فیلم «کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو» 4 آوریل 2014 روی پرده سینماها می‌رود.

کریس ایوانز در «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» (Captain America: Winter Soldier) بار دیگر به نقش استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا، ابرقهرمان قصه‌های مصور انتشارات مارول ظاهر شده است.


 کریس ایوانز در «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی»
کریس ایوانز در «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی»



اسکارلت جوهانسن نقش «بیوه سیاه»‌ در «انتقام‌جویان» را تکرار کرده و سباستین استن به نقش «سرباز زمستانی» دشمن کاپیتان آمریکا ظاهر شده است.



اسکارلت جوهانسن در «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی»
اسکارلت جوهانسن در «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی»



رابرت ردفورد، ساموئل ال. جکسن، آنتونی مکی، فرانک گریلو، توبی جونز و امیلی ونکمپ از دیگر بازیگران «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» به کارگردانی آنتونی روسو و جو روسو هستند.



رابرت ردفورد و ساموئل ال. جکسن در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی»
رابرت ردفورد و ساموئل ال. جکسن در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی»



در فیلم جدید، استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا در واشنگتن دی.‌سی. زندگی آرامی دارد و می‌کوشد خود را با دنیای مدرن تطبیق بدهد، اما وقتی کالج اس.اچ.آی.ای.ال.دی. مورد حمله قرار می‌گیرد، استیو درگیر شبکه‌ای از توطئه می‌شود که تهدیدی برای امنیت دنیاست. کاپیتان آمریکا با کمک بیوه سیاه می‌کوشد توطئه را فاش کند و در همین حال با آدمکش‌های حرفه‌ای که برای ساکت کردن او فرستاده می‌شوند، مبارزه کند. وقتی ابعاد توطئه فاش می‌شود، کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه یک متحد جدید پیدا می‌کنند که نام او «شاهین» (با بازی مکی) است، هرچند خیلی زود خود را مقابل یک دشمن سرسخت می‌بینند: سرباز زمستانی.



سباستین استن در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی»
سباستین استن در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی»



اولین فیلم «کاپیتان آمریکا» با عنوان «کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو» ژوئیه 2011 اکران شد و در دنیا 370.5 میلیون دلار فروخت. داستان فیلم در دهه 1940 روی می‌دهد و درباره استیو راجرز، یک پسر یتیم و لاغرمردنی است که وقتی از خدمت سربازی معاف می‌شود، داوطلبانه خود را در اختیار یک پروژه تحقیقاتی کاملا محرمانه قرار می‌دهد. او در نتیجه این آزمایش تجربی به ابرقهرمانی عضلانی به نام کاپیتان آمریکا تبدیل می‌شود.



.


خبرآنلاین

عناوین تصادفی