آخرین اخبار

پسیانی، زنگنه و ثریا قاسمی مقابل دوربین «آرام می‌گیریم»

09:00:28 1395/02/21


سریال «آرام می‌گیریم» با حضور آتیلا پسیانی، کامران تفتی، لعیا زنگنه و ثریا قاسمی در شهرک چشمه تهران کلید خورد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مسعود صباح - مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما - درباره سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی توضیح داد: این مجموعه، کاری پربازیگر است که در لوکیشن‌های مختلفی چون تهران، خوزستان، ساوه و مناطقی در شرق و جنوب شرق کشور، تصویربرداری می‌شود.

وی با بیان اینکه این سریال برای پخش در نیمه دوم سال 95 تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: در سریال «آرام می‌گیریم» به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌های بین نسلی، گذشت و نوع‌دوستی و از طرفی زیاده‌خواهی در بستر قصه‌ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده پرداخته می‌شود.

از بازیگران این مجموعه می‌توان به آتیلا پسیانی، کامران تفتی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، آشا محرابی، هوشنگ توکلی، نگار عابدی، علی اوسیوند، میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی، مونا فرجاد، مهدی سلوکی، نسرین نکیسا و .... اشاره کرد.

تهیه‌کنندگی سریال «آرام می‌گیریم» را فرهاد گلی بر عهده دارد. سید مرتضی مصطفوی به همراه روح‌ا‌لله سهرابی نیز نویسنده فیلمنامه اولیه این مجموعه هستند که توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده بازنویسی نهایی شده است.

به گزارش ایسنا، «آرام می‌گیریم» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است که در 42 قسمت ساخته می‌شود.

از دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی، طراح گریم: زهره سیه‌پوش، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، طراح صحنه و لباس: رضا درگزی، آهنگساز: محمد محمدعلی، تدوین: موحد شادرو و نوید توحیدی.

آرام می‌گیریم


تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی