آخرین اخبار

ویژه‌برنامه های شبکه چهار در نیمه شعبان

11:00:35 1395/03/02


به گزارش خبرنگار مهر، در شب ولادت حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه شریف) قرار است برنامه «سیم و زر» با حضور سید رضی موسوی گیلانی عضو هیات علمی دانشگاه ادیان و مذاهب با اجرای علی درستکار به طور زنده روی آنتن شبکه برود.

برنامه مناسبتی «جویبار» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار نیز یکشنبه ساعت ۱۹ با اجرای علیرضا بدیع جشن نیمه شعبان را با شاعرانه های عارفانه و عیدانه تکمیل خواهد کرد. علیرضا قزوه شاعر و پژوهشگر، مرتضی امیری اسفندقه شاعر، قاسم صرافان شاعر در این برنامه حضور خواهند داشت.

«نقد انیمیشن» از سری نقدهای «نقد۴» که به تازگی به این مجموعه اضافه شده قرار است برنامه دوم خود را به تحلیل و بررسی انیمیشن «شاهزاده روم» با حضور کارگردان این نمایش هادی محمدیان بپردازد.

«شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلداگی بانویی پاکدامن و مسیحی از حواریون مسیح است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام ازدواج می کند و ... . نقد انیمیشن یکشنبه ساعت ۲۱ با اجرای ناصر گل محمدی و حضور حجت الاسلام عبدالکریم صالحی به عنوان منتقد با محورهایی چون قابلیت های ساختار تولید انیمیشن در بیان مضامین دینی، نقش انیمیشن های دینی در ترویج و تقویت مضامین دینی و رویکردهای برنامه ریزی در تحقق اهداف دینی بوسیله سینمای انیمیشن در کشور روی آنتن شبکه ۴خواهد رفت.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی