آخرین اخبار

عوامل آرام می‌گیریم به جنوب تهران رسیدند داریوش فرهنگ اضافه شد

11:00:48 1395/03/10


به گزارش خبرگزاری مهر، تصویربرداری سريال ۴٢ قسمتى «آرام مى گيريم» به كارگردانى روح الله سهرابى و تهيه كنندگى فرهاد گلى از اوایل اردیبهشت در تهران آغاز شده است.

به تازگی داريوش فرهنگ نيز براى ايفاى يكى از نقش هاى اصلى به اين سريال پيوسته است. داريوش فرهنگ ایفاگر نقش خسرو است که در توضيح این شخصیت آمده است: خسرو به عنوان كسى كه سال هاى سال مورد قضاوت قرار گرفته و مجبور به ترك زادگاه خود بوده است اينك پس از ۳۰ سال به كشور باز مى گردد تا از حيثيت از دست رفته خود دفاع كند كه در اين مسير دچار اتفاقات پرتعليقى مى شود.

گروه سازنده این مجموعه تلویزیونی پر لوکیشن و پر بازیگر اکنون در منطقه نازی آباد تهران به کار خود ادامه می دهند.

«آرام می گیریم» به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد. در سایه همدلی و همگرایی اعضای این خانواده است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز می گردد.

روح الله سهرابی، درباره قصه این سریال گفته است: «آرام می‌گیریم» بنا دارد ماجرای از هم گسیختگی و فروپاشی یک تفکر و سپس یک خانواده را به تصویر بکشد و البته راه های جلوگیری از این اتفاق تلخ و نامبارک را در قالب قصه ای کاملا به روز و تازه به نمایش بگذارد. در این سریال نقش یک قوه خردمند و دلسوز در نجات یک خانواده و در نهایت جامعه به خوبی مشهود است.

فرهاد گلی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی نیز «آرام می گیریم» را برخوردار از قصه ای روشنگر برای خانواده و جامعه امروز می داند و معتقد است: این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش های میان شخصیت ها و تعلیقات بوجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده های جامعه امروز ما می رساند.

آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، ارسلان قاسمی از جمله بازیگران این سریال هستند و بازیگران دیگری هم به آن اضافه می شوند.

فیلمنامه این سریال توسط سید مرتضی مصطفوی و روح الله سهرابی به نگارش در آمده و توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده بازنویسی شده است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از مشاور پروژه: لیلا لاریجانی، مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی، طراح صحنه و لباس: رضا درگزی، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی،  آهنگساز: محمد محمدعلی، تدوین: موحد شادرو و نوید توحیدی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی، مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم، مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی.

«آرام می گیریم» محصول مشترک شبکه دو سیما و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است که در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش در نیمه دوم سال ۱۳۹۵ از این شبکه تولید می شود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی